קושירגיל
מוכן ב26 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

שילוב אורז מטוגן

שילוב אורז מטוגן
שילוב המתכון אורז מטוגן יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בערך 26 דקות. מנה זו מכילה סביב 22 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 384 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך פלפל, בשר, אפונה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו ברווז ודגים מעושנים אורז מטוגן: שילוב מפתיע שעובד, שילוב צמחוני, ו ירקות אורז מטוגן, איך לעשות אורז מטוגן ירקות / אורז s (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 1 כף. שמן במחבת גדולה או ווק מעל חום בינוני-גבוה 1 עד 2 דקות; מוסיפים ביצים, ומערבבים בעדינות 1 דקה או עד מקושקשת ברכות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר ביצים ממחבת; קוצצים.
מרכיבים שתצטרך
3
חום שנותר 2 כפות. שמן במחבת; מוסיפים בצל ופלפל פעמון, ומערבבים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים בשר מבושל קצוץ ואפונה; מוקפץ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים אורז, רוטב סויה ורוטב צ ' ילי שום; מוקפץ 5 דקות או עד מחומם היטב. מערבבים ביצים.
מרכיבים שתצטרך
6
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.