קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

שיפודי שרימפס ומנגו עם זיגוג גויאבה ליים

שיפודי שרימפס ומנגו עם זיגוג גויאבה ליים
שיפודי שרימפס ומנגו עם זיגוג גויאבה ליים הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 263 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו שמן זית, אבל מנגו, זיגוג גויאבה ליים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון 66% המנה הזאת די טובה. נסו שיפודי שרימפס ומנגו עם זיגוג גויאבה ליים, שרימפס בגריל עם מולסה-זיגוג גויאבה, ו עוגת גבינה בטעם וניל עם ציפוי גויאבה וסלט מנגו-ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן ברביקיו (חום בינוני-גבוה).
2
מערבבים תחילה 4 מרכיבים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים שרימפס, פלפלים ומנגו; לזרוק מעיל. פלפל חלופי, מנגו ו -3 שרימפס קולוסאלי על כל אחד 6 שיפודים, או פלפל חלופי, מנגו ו -3 שרימפס ג ' מבו על כל אחד 12 שיפודים. (ניתן להכין 4 שעות קדימה. כיסוי וצינה.)
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
4
גריל שרימפס עד מבושל דרך, צחצוח עם זיגוג במהלך 2 הדקות האחרונות, בישול שרימפס קולוסאלי על 4 דקות לכל צד שרימפס ג ' מבו על 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.