קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

שלוש קיש גבינה

שלוש קיש גבינה
שלוש קיש גבינה יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 214 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם פלפל טחון, בצל ירוק, גבינת פרובולונה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה מובא לך על ידי eggbeaters.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 33%. מתכונים דומים: קישואים וגבינת עיזים קיש (קיש דה Courgettes au Chèvre), לוח גבינה בריטי - גבינת צ'שייר וקיש סלמון מעושן, ו קיש חזיר וגבינה.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
שאטו Jalousie Beaulieu הוא יין משובח עם אף אלגנטי, מסומן על ידי פירות אדומים ותבלינים. החיך בעל מרקם בשרני וטאנינים עדינים.