קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מגזין

שעועית אפויה בסגנון דרומי

שעועית אפויה בסגנון דרומי
המתכון שעועית אפויה בסגנון דרומי מוכן בסביבות 55 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 171 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. לך לחנות ותביא בייקון, פחיות של שעועית אפויה מקורית של בוש, כמה מקפים של רוטב חריף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו שעועית בסגנון דרומי ובייקון, שעועית ירוקה בסגנון דרומי, ו שעועית ירוקה בסגנון דרומי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.