קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שעועית בישול איטית ' N Wieners

שעועית בישול איטית ' N Wieners
שעועית בישול איטית ' N Wieners דורש סביב 5 שעות ו-10 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 228 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. גשו לסופר וקנו בצל, קטשופ, דבשה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכונים דומים: שעועית מבשלה איטית ונקניקיות, טעים מהיר & קל שעועית 'N נקניקיות צ' ילי, ו טעים מהיר וקל שעועית 'N נקניקיות צ' ילי.

הוראות

1
ב 3 1/2-כדי 4 ליטר סיר איטי, לערבב מרכיבים.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
כיסוי; לבשל על חום נמוך הגדרת 5 עד 6 שעות.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.