קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

שעועית ירוקה אלפרדו עם רביולי גבינה

שעועית ירוקה אלפרדו עם רביולי גבינה
שעועית ירוקה אלפרדו עם רביולי גבינה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.47 דולר למנה. מנה עיקרית זו כוללת 551 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 38 גרם שומן למנה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם שמנת מוקצפת, רביולי במילוי גבינה, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש רוזמרין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצה קינוח ברי פטל עם רוזמרין ופקאן מסוכרים כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. עם כפית ציון 25%, המנה הזו די גרועה. נסו שעועית ירוקה אלפרדו עם רביולי גבינה, רביולי גבינה עם רוטב אלפרדו דלעת, ו שעועית ירוקה וסלט רביולי שאלוט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
2
ממיסים חמאה במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה; מוסיפים שעועית ירוקה, שום ורוזמרין, ומקפיצים 6 דקות או עד שהשעועית רכה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
רוזמריןרוזמרין
חמאהחמאה
שוםשום
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוציאים את התערובת ומניחים בצד.
4
מוסיפים שמנת הקצפה למחבת, ומביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד. מבשלים, תוך ערבוב מתמיד, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מחזירים תערובת שעועית ירוקה למחבת; מוסיפים יין ופלפל ומבשלים 5 דקות. מערבבים פנימה 2 כפות גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פלפלפלפל
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים מעל רביולי, ומפזרים באופן שווה עם הנותרים 2 כפות גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
גבינהגבינה
7
מקשטים, אם רוצים.

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית בתפריט? נסה להתאים עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. טנוטה די ארקנו סטראדן אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
טנוטה די ארקנו סטראדה אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה
טנוטה די ארקנו סטראדה אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה
2015 היה הבציר החם המושלם-לא חם מדי, בדיוק כמו שצריך. האף משחרר מיד גוונים של יערה וריבת תות, ומסיים בגוון צמחי מרפא של רוזמרין וברוש. על החיך, כוחו של היין הזה מרשים. יש פיצוץ של טעמים, כולם ממוסגרים בחוזקה על ידי חומצות בהירות מוצקות. טעמים נשלטים על ידי חמוציות טארט פטל, נותן דרך גוונים אוכמניות חמקמק אי פעם. הגימור נשלט על ידי שעועית וניל עם פלפל שחור מתמשך וקליפת תפוז. זו שנה מרגשת עבור סנגיובזה ויש לה פוטנציאל לגיל 15-20 שנה.