קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

שעועית ירוקה וסלט רביולי שאלות

שעועית ירוקה וסלט רביולי שאלות
שעועית ירוקה וסלט רביולי שאלות עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מנה אחת מכילה 267 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 6 . זמן הכנת המתכון כ 11 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. אם יש לך שמן זית, מיץ לימון, מלח גס ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: שעועית ירוקה, גרגיר נחלים וסלט שאלוט פריך, שעועית ירוקה וסלט פטה בויניגרט שאלו, ו שאלוט צלוי, סקווש, ענבים וסלט שעועית ירוקה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הספלטי קיאנטי די.או. סי. ג ' י (באנגלית: Spalletti Chianti D. O. C. G) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מן הגפנים Sangioveto של האחוזה Poggio Reale, זה יין קלאסי מובנה מראה הערות של אדמה ועור על האף עם גוונים woodsy. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הגימור.