קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שעועית ירוקה מטוגנת עם בייקון

שעועית ירוקה מטוגנת עם בייקון
שעועית ירוקה מוקפצת עם בייקון יכולה להיות רק תוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 167 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לך פלפל, שעועית, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שעועית ירוקה בייקון מוקפץ, שעועית ירוקה מטוגנת ובצל עם בייקון, ו שעועית ירוקה מוקפצת עם רוטב עגבניות, בייקון ושאלות חם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים שעועית ומים 1/4 כוס בקערה גדולה-בטוח במיקרוגל. מכסים בניילון נצמד, ומנקבים עטיפות פלסטיק במזלג. מיקרוגל ב 4 עד 7 דקות גבוהות או עד פריך-מכרז. לצלול שעועית ירוקה לתוך מי קרח כדי לעצור את תהליך הבישול.
מרכיבים שתצטרך
2
לנקז היטב, ולהניח בצד.
3
מבשלים בייקון קצוץ במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני עד פריך; להסיר בייקון, ולנקז על מגבות נייר, הזמנת 2 כפות טפטוף בקערה קטנה. להשליך שאריות. לנגב מחבת נקייה במגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
4
בצל ירוק Saut במחבת בטפטופים שמורים חמים על חום בינוני-גבוה 1 דקה. מערבבים שעועית ירוקה, מלח ופלפל; לטגן 2 עד 3 דקות או עד מחומם היטב. מערבבים בבייקון.
מרכיבים שתצטרך
5
מטבח אקספרס: תחליף 2 (12 אונקיה) חבילות מוכן לאכול שעועית ירוקה טרי שעועית ירוקה טרי, מים מושמטים. פירס שקיות עם מזלג ומיקרוגל ב 4 עד 5 דקות או עד פריך במכרז. המשך עם המתכון לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך