קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

שפמנון Cajun

שפמנון Cajun
המתכון שפמנון Cajun יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 45 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 141 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. לכי לחנות ותקני תיבול, פילה שפמנון שגדל בחווה, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: שפמנון קייג'ון, בדרך שלי., שפמנון Cajun, ו שפמנון Cajun.

הוראות

1
מברשת שני הצדדים של פילה עם מיץ לימון, ומפזרים תיבול Cajun.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פחית (3 Oz) רסק עגבניות1/2 פחית (3 Oz) רסק עגבניות
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
2
מניחים דגים על מחבת מטאטא מצופה בתרסיס בישול, ומטגנים 5 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדקים במזלג.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
3
מגישים עם טריזי לימון,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.