קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

שפמנון בסגנון ממפיס של נילי

שפמנון בסגנון ממפיס של נילי
גשו לסופר וקנו פפריקה, מלח ופלפל, רוטב חריף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן בוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טופי בוטן מלוחות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 27 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 86%. מתכונים דומים: שפמנון בסגנון ממפיס של נילי, Spareribs בסגנון ממפיס, ו המבורגר מנגל בסגנון ממפיס.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים טיגון עמוק ל 375 מעלות F.
3
מערבבים את קמח התירס, פפריקה וקיין בקערה גדולה. בקערה נפרדת, מוסיפים את חלב החמאה ואת הרוטב החריף.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
רוטב חריףרוטב חריף
קמח תירסקמח תירס
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מתבלים את השפמנון במלח ופלפל. לדלות בחמאה ולאחר מכן תערובת קמח תירס ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
שפמנוןשפמנון
5
זרוק בזהירות בשמן החם. מטגנים במשך 4 דקות עד קריספ.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
6
הסר למגש גיליון מצופה מגבת נייר. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מגישים עם רוטב Remoulade.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
8
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה שפמנון כל) עורות ועצמות הוסרו, שטפו וטפחו יבשפילה שפמנון כל) עורות ועצמות הוסרו, שטפו וטפחו יבש11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל קריאוליחרדל קריאולי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1לימון, juicedלימון, juiced2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Scarpetta פינו Grigio. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.