קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות65
מגזין

שפמנון מצופה פקאן עם גבינת צ'דר לבנה

שפמנון מצופה פקאן עם גבינת צ'דר לבנה
שפמנון מצופה פקאן עם גבינת צ'דר לבנה דורש סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 822 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 50 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם גרגרי אבן הקרקע, אבקת בצל, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. . זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : שפמנון מצופה פקאן עם גבינת צ'דר לבנה, שפמנון מצופה פקאן, ו שפמנון מצופה פקאן.

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה טהור קריסקושמן קנולה טהור קריסקו680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שפמנון פילהשפמנון פילה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חבורהטימין טרי, קצוץטימין טרי, קצוץ4בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאן טחון דקפקאן טחון דק4ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגריסים אבן-קרקע (או גריסים מיידיים)גריסים אבן-קרקע (או גריסים מיידיים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר לבנה גרוסהגבינת צ'דר לבנה גרוסה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.