קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות35
מגזין

שפמנון צרוב קריאולי

שפמנון צרוב קריאולי
קריאולי שפמנון צרוב יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 74 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 548 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן אם יש לכם חמאה, שפמנון, פלפל סדוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו קאטפיש קריאולי, כריכי שפמנון קריאולי, ו כריכי שפמנון עם מיונז קריאולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטפוח שפמנון יבש, ולהפיץ שכבת חרדל על פני השטח.
מרכיבים שתצטרך
שפמנוןשפמנון
חרדלחרדל
מורחיםמורחים
2
מניחים את הפלפל הסדוק על צלחת, ולחץ על שפמנון מצופה לתוך הפלפל כך שהוא מכוסה היטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שפמנוןשפמנון
3
מחממים את שמן הזית ואת החמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מטגנים את השפמנון במשך 3 עד 5 דקות בכל צד, או עד פתיתי דגים עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שפמנוןשפמנון
חמאהחמאה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו המשגשג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו