קושירגיל
מוכן ב21 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

שפמנון קריבי עם מנגו-סלסה שעועית שחורה

שפמנון קריבי עם מנגו-סלסה שעועית שחורה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שפמנון הקאריביים עם סלסאן שעועית מנגו שחור. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 231 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. לך לחנות ותביא חמאה, מלח, פילה שפמנון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 21 דקות. נסו שעועית שחורה קריבית עם סלסה מנגו, שעועית שחורה שטופת שמש קריבי ומטבל מנגו, ו סלט מנגו שעועית שחורה קריבי עם רוטב ג'ינג'ר כתום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים פילה באופן שווה עם תיבול אידיוט ומלח.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Jerkתיבול Jerk
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2
להמיס חמאה עם שמן במחבת nonstick גדול על חום בינוני; להוסיף פילה, ומבשלים 6 עד 8 דקות בכל צד או עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מגישים מיד עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
4
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו אורגני זיאובפן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו