קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות5
מגזין

שקיעה בתולה

שקיעה בתולה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני תוספת, אז נסו את Virgin Sunset. מתאים ל-1 מנות. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני זה מכיל 142 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-0 גרם שומן למנה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. 122 אנשים מצאו את המתכון הזה כטעים ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. אם יש לכם מיץ תפוזים, סירופ גרנדין, קוביות קרח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 57%. מתכונים דומים: שייק בליני פטל-ריבס עם אוכמניות (בתולה...או לא כל כך בתולה) (וידאו), עוגת שקיעה וסקיעה של מאליבו.

הוראות

1
ממלאים כוס בקרח.
מרכיבים שתצטרך
16 שרימפס ג'מבו מבושלים, מקולפים ומפותלים, עם זנבות16 שרימפס ג'מבו מבושלים, מקולפים ומפותלים, עם זנבות
2
יוצקים מיץ תפוזים, מיץ אננס ומיץ חמוציות על הקרח ומערבבים. מרחפים שפריץ של סירופ גרנדין על התערובת ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ חמוציותמיץ חמוציות
וודקה פטל 1 אונקיהוודקה פטל 1 אונקיה
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
16 שרימפס ג'מבו מבושלים, מקולפים ומפותלים, עם זנבות16 שרימפס ג'מבו מבושלים, מקולפים ומפותלים, עם זנבות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.