קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 14 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס בגריל וכוסברה פסטו פיצה

שרימפס בגריל וכוסברה פסטו פיצה
שרימפס בגריל וכוסברה פסטו פיצה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 920 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 69 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך עלי פטרוזיליה, מוצרלה באפלו, קמח לא סופג, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-14 דקות. מתכונים דומים: שרימפס בגריל וכוסברה פסטו פיצה, שרימפס בגריל וכוסברה פסטו פיצה, ו שיפודי שרימפס בגריל עם כוסברה ופיסטוק פסטו.

הוראות

1
לטאטא יחד את השמרים ו 1/4 כוס המים בקערה קטנה ולתת לשבת במשך 5 דקות כדי הוכחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מניחים 1 3/4 כוסות של הקמח בקערה גדולה עם המלח.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את תערובת השמרים, את המים הנותרים, ואת השמן ומערבבים עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שמריםשמרים
שמן בישולשמן בישול
4
מעבירים את הבצק למשטח משוריין ולשים עד לקבלת חלקה. משמנים קערה גדולה עם 1 כפית השמן הנותרת, מוסיפים את הבצק ופונים למעיל. לכסות ולמקם במקום חם עד הוכפל נפח, על 1 עד 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מחממים את הגריל גבוה. לאחר הבצק עלה, לחלק אותו לשניים. מחלקים כל חצי ל 2 כדורים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
גלגל כל כדור למעגל 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
7
מברשת עם שמן וגריל משני הצדדים עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מורחים כמה כפות של כוסברה פסטו על כל פיצה, העליון עם כמה פרוסות של מוצרלה באפלו, ולאחר מכן העליון עם 4 שרימפס עלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלה באפלומוצרלה באפלו
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שרימפסשרימפס
מורחיםמורחים
פסטופסטו
9
מניחים את הפיצה על הגריל עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
10
מגישים חם.
11
שלב את כל החומרים במעבד מזון ותהליך עד חלקה. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
12
מברישים כל שרימפס בשמן ומתבלים במלח ופלפל. גריל במשך 1 עד 2 דקות לכל צד או עד רק מבושל דרך (שרימפס יהיה אטום ולהפוך ורוד).
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

מרכיבים

7אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה שמרים יבשים פעילים (2 1/4 כפיות)חבילה שמרים יבשים פעילים (2 1/4 כפיות)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה באפלו, פרוסה דקמוצרלה באפלו, פרוסה דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1השארכוסברה טרייה, לקישוטכוסברה טרייה, לקישוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טרייםעלי פטרוזיליה טריים2שיני שום, קצוץ גסשיני שום, קצוץ גס1( חצילים)מחממים את הגריל גבוהמחממים את הגריל גבוה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 1 כפית לשמן את הקערהשמן זית, בתוספת 1 כפית לשמן את הקערה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת2(חוֹרֶף)חבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי16largesשרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח רב-תכליתי שלא נבלע, בתוספת תוספת ללישה ולחילוץקמח רב-תכליתי שלא נבלע, בתוספת תוספת ללישה ולחילוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (105 עד 115 מעלות F)מים חמים (105 עד 115 מעלות F)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Scarpetta פינו Grigio. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.