קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות40
מגזין

שרימפס במרק חלב קוקוס

שרימפס במרק חלב קוקוס
שרימפס במרק חלב קוקוס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 568 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. אם יש לכם שורש זנגביל, בצל ירוק, עשב לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה מ לה טרטן Gourmande יש 1 אוהדים. נסו טום קה גאי - מרק עוף תאילנדי במרק חלב קוקוס, Mahi Mahi בגריל עם ירוק צ'ילה-מרק חלב קוקוס, ו שרימפס אסיה קוקוס-חלב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.