קושיקשה
מוכן ב43 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

שרימפס ברביקיו עם רוטב קוקטייל

שרימפס ברביקיו עם רוטב קוקטייל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס ברביקיו עם רוטב קוקטייל. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 490 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 43 דקות. גשו לסופר וקנו חרדל טחון, מיץ לימון, קטשופ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו בר קוקטייל שרימפס: רוטב קוקטייל קלאסי, קרם אבוקדו, Remoulade, קוקטייל שרימפס קלוי עם רוטב חריף קוקטייל Sriracha, ו קוקטייל שרימפס עם רוטב קוקטייל סיד Sriracha (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לשטוף שרימפס ביסודיות במים קרים ומניחים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים ציפורן, מלח מתובל, טימין, חרדל, מלח סלרי, פלפל, ו Neelys תיבול בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מלח סלרימלח סלרי
תיבולתיבול
חרדלחרדל
ציפורןציפורן
פלפלפלפל
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מפזרים שרימפס עם תערובת תיבול ולזרוק.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
שרימפסשרימפס
5
מוסיפים מיץ לימון ורוטב ברביקיו ומערבבים ביסודיות. לכסות ולתת להשרות במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
6
מחממים גריל לחום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מניחים שרימפס על גריל, ישירות על חום. מבשלים 1 1/2 עד 2 דקות לכל צד ומבושל לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מגישים עם רוטב קוקטייל ומקשטים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל
טריז לימוןטריז לימון
9
מוסיפים את כל החומרים לקערה ומערבבים עד לשלב. שמור במיכל אטום עד 6 חודשים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
בסיר גדול, לשלב את כל החומרים. מביאים תערובת לרתיחה, מפחיתים את החום לרתיחה. קוק חשף, ערבוב לעתים קרובות, במשך 1 שעה 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
11
מערבבים את כל החומרים בקערה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
מגישים מקורר.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות11 קילו קישואים,מלח סלרימלח סלרי1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(חוֹרֶף)חרדל טחוןחרדל טחון11 קילו קישואים,חרדל טחוןחרדל טחון1(חוֹרֶף)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)חזרת מוכנהחזרת מוכנה1דאששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1לימון, juicedלימון, juiced1לימון, מיץ, בתוספת פלחי לימון, לקישוטלימון, מיץ, בתוספת פלחי לימון, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון5(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)4(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר0(יכול להיות או להרחיק)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק5(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט Grigio Scarpetta עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.