קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

שרימפס ובמיה עם במיה

שרימפס ובמיה עם במיה
שרימפס ומרק גאמבו עם במיה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 657 קלוריות, 61 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. גשו לסופר וקנו קאיין, מלח ים, קליפות צדפות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. וזה נהדר. מתכונים דומים: שרימפס במיה גאמבו, חסילוני במיה גאמבו, ו שרימפס במיה גאמבו.

הוראות

1
כדי להפוך את מלאי השרימפס: לקלף את השרימפס, ולזרוק את הראשים והקליפות לסיר מלאי גדול; לקרר את השרימפס המקולף עד מוכן לבשל במרקית.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
מרק גמביהמרק גמביה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הסרטן, בצל, עלי דפנה, טימין, קאיין, מפרץ ישן ולימונים לסיר. מכסים עם 2 1/2 ליטרים של מים קרים. אפשר לנוזל להגיע לאט לרתיחה, ולאחר מכן להנמיך את החום. מבשלים בעדינות במשך 45 דקות, חשוף, ברפרוף כל קצף שעולה למעלה. מסננים את המניה לתוך מיכל אטום או סיר אחר כדי להסיר את המוצקים העבים; בשלב זה אתה צריך בערך 2 ליטרים של מרק טעים להשתמש במיה. מגניב עד הצורך.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
לימוןלימון
מלאימלאי
מרק גמביהמרק גמביה
בצלבצל
טימיןטימין
מיםמים
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
כדי להפוך את הבמיה, עליך להתחיל עם בסיס רביכה: להמיס את החמאה על חום בינוני-נמוך בתנור הולנדי או בסיר גדול, כבד אחר. בדיוק כמו הקצף שוכך, להוסיף את הקמח, ערבוב כל הזמן עם כף עץ או להקציף כדי למנוע גושים - זה עשוי לנעול כמו ציפוי עוגה אבל רק לשמור ערבוב דרכו. מבשלים את רביכה עד שזה צבע של אגוז ומריח באותה מידה כמו אגוזים, זה צריך לקחת בערך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
חמאהחמאה
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בסיסבסיס
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
תנור הולנדיתנור הולנדי
מקציףמקציף
4
מוסיף את הבצל, סלרי, פלפל, שום, במיה (אם אין לו במיה, זה לא גמביה!); מתבלים במלח, קאיין ואולד ביי.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
מרק גמביהמרק גמביה
במיהבמיה
מלחמלח
5
מערבבים את העגבניות, עלי דפנה, וקורנית. מבשלים 10 דקות, ערבוב פה ושם, עד הירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
טימיןטימין
6
יוצקים את מלאי שרימפס מקורר ומערבבים לשלב. מביאים את התערובת לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום. מבשלים במשך 45 דקות, ערבוב מדי פעם, עד הבמיה כהה ועבה. לזרוק את השרימפס וצדפות, לבשל על עוד 15 דקות; להתאים תיבול.
מרכיבים שתצטרך
מלאי שרימפסמלאי שרימפס
תיבולתיבול
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
מרק גמביהמרק גמביה
7
כדי לשרת: מצקת את הבמיה לתוך קערות רדודות וערימה קצת אורז במרכז.
מרכיבים שתצטרך
מרק גמביהמרק גמביה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
8
מפזרים את הפטרוזיליה והבצל הירוק מעל. להעביר את הלחם הצרפתי ורוטב חם ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך
לחם צרפתילחם צרפתי
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב חריףרוטב חריף
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוצות, מנוקזותעגבניות קצוצות, מנוקזות0(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין1(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין2גבעולי סלרי, קצוץגבעולי סלרי, קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מבושל גרגיר ארוךאורז לבן מבושל גרגיר ארוך1סרטן כחולסרטן כחול6ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם צרפתי פריךלחם צרפתי פריך1השארקצוצים פטרוזיליה שטוחה ובצל ירוק, לקישוטקצוצים פטרוזיליה שטוחה ובצל ירוק, לקישוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה5sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)4שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, עם ראשים וצדפיםשרימפס, עם ראשים וצדפים2לימונים, חצוי וסחוטלימונים, חצוי וסחוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץבמיה, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן2(חוֹרֶף)תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן1בצל, חצויבצל, חצוי11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים שמוריםשרימפס קלופים שמורים2בצל צהוב בינוני, קצוץמלאי שרימפסמלאי שרימפס1פיינטraw, shucked צדפות (כ -20 ק raw, shucked צדפות (כ -20 ק " ג unshucked)3ענפי טימין טריים, עלים מפוספסים מגזעענפי טימין טריים, עלים מפוספסים מגזע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה לא מלוחה(1 מקל) חמאה לא מלוחה2בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.