קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

שרימפס וגריסים עם קיפבסה

שרימפס וגריסים עם קיפבסה
שרימפס וגריסים עם קילבסה עשויים להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. מנה אחת מכילה 481 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. 11 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מלח, פתיתי פלפל, שמן זית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק סלושי כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זה הביא לך את כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: עוף קל, קלבסן ופאייה שרימפס, שרימפס גריסים, ו שרימפס גריסים.

הוראות

1
הביאו לרתיחה פולנטה, מים ומלח בסיר; מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים עד שהפולנטה מסמיכה, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים שמן זית במחבת גדולה על אש בינונית ומבשלים נקניק קילבסה עד להשחמה, 5 עד 8 דקות; מערבבים פנימה שום, רוזמרין ופתיתי פלפל אדום ומבשלים, תוך ערבוב לעיתים קרובות, עד שהשום ריחני, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שמן זיתשמן זית
נקניקייהנקניקייה
רוזמריןרוזמרין
נקניקנקניק
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים פנימה שרימפס ומערבבים בעדינות עד שהשרימפס ורוד וכבר לא שקוף בפנים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
מעבירים תערובת שרימפס וכל מיצי מחבת לקערת הגשה גדולה ומערבבים גריסים לתערובת. מערבבים גבינת צ ' דר לתערובת החמה עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
שרימפסשרימפס
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. הגיפט של קתי לי גיפורד פינו גריגיו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
גיפט מאת קתי לי גיפורד פינו גריגיו
גיפט מאת קתי לי גיפורד פינו גריגיו
גיפט פינו גריגיו פורץ באגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות פריכה ורעננות מעודנת באלגנטיות. יין זה כולל ניחוחות של פירות אבן בשלים והדרים, ומציג טעמי מלון, נקטרינה ומאיר לימון המסיימים קלילים ומרעננים.