קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

שרימפס וגריסים של חוף המפרץ

שרימפס וגריסים של חוף המפרץ
שרימפס וגריסים של חוף המפרץ עשויים להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 684 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 41g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סלרי, מלח, גבינת צ'דר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו Gumbo חוף המפרץ, תבשיל פירות ים בחוף המפרץ, ו אורז Jambalaya חוף המפרץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתכון: שרימפס חוף המפרץ גריסים
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר
2
מהמטבח של דיפ סאות ' דיש
3
זמן הכנה: 20 דקות / זמן בישול: 30 דקות |

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקandouille מתון או נקניק מעושן חריף אחרandouille מתון או נקניק מעושן חריף אחר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס3(יכול להיות או להרחיק)תיבול Cajunתיבול Cajun1-2 כפות שמן זית כתית מעולהעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קלויים קצוצים או צנצנת אחת (2 אונקיות) פימיינטוס, סחוטיםפלפלים אדומים קלויים קצוצים או צנצנת אחת (2 אונקיות) פימיינטוס, סחוטים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה6צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוקפלפל ירוק6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק פרוס, לקישוטבצל ירוק פרוס, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגריסים מהיריםגריסים מהירים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעםמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות6ריבס, קצוץ טרי או קפואפתיתי פלפל אדום, אופציונליפתיתי פלפל אדום, אופציונלי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הגיפט של קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.