קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

שרימפס ודגנים

שרימפס ודגנים
המתכון שרימפס שיבולת שועל יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 45 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 1135 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 49 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חמאה, עכשיו..., אני אפילו אביא לך בירה אם אתה קורא, וכמה מרכיבים אחרים על יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes גינס, ויסקי & אייריש קרים כקינוח. מתכונים דומים: השרימפס והדגנים שלי, שרימפס ודגנים, ו שרימפס ודגנים.

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמחה (אופה ויוצר שיבולת שועל)שמחה (אופה ויוצר שיבולת שועל)6פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים4ריבס, קצוץ טרי או קפואאני אפילו אביא לך בירה אם אתה קורא לאחד. אני מקווה שיש לנו בירות נדושות משנות ה-80 בבית שלנו. אני מקווה שאנחנו בסדר ככה.אני אפילו אביא לך בירה אם אתה קורא לאחד. אני מקווה שיש לנו בירות נדושות משנות ה-80 בבית שלנו. אני מקווה שאנחנו בסדר ככה.4ריבס, קצוץ טרי או קפואבבקשה אל תגרום לי לעשות הרבה עבודה כאן. מנה זו לא צריכה לדרוש שום משכנע בכללבבקשה אל תגרום לי לעשות הרבה עבודה כאן. מנה זו לא צריכה לדרוש שום משכנע בכלל4ריבס, קצוץ טרי או קפואאני עדיין לא מכיר אותך. זה בסדר גמור. אני כותב לך מכתבים לפעמים. כמה מפחיד זה? אל תענה על זה... שאלה רטוריתאני עדיין לא מכיר אותך. זה בסדר גמור. אני כותב לך מכתבים לפעמים. כמה מפחיד זה? אל תענה על זה... שאלה רטורית1גדולשן שום, טחוןשן שום, טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואתראו את קערת החסילונים והדגנים הזאת. הפה שלך הוא כנראה השקיה. זה נורמלי.תראו את קערת החסילונים והדגנים הזאת. הפה שלך הוא כנראה השקיה. זה נורמלי.4ריבס, קצוץ טרי או קפואגריסים גבינה לקבל עקף עם חתיכות בייקון, שרימפס, בצל ירוק, שום ו 1 כף לימון כדי להאיר את כל הענייןגריסים גבינה לקבל עקף עם חתיכות בייקון, שרימפס, בצל ירוק, שום ו 1 כף לימון כדי להאיר את כל העניין4ריבס, קצוץ טרי או קפואשרימפס ודגנים עם בייקון וגבינהשרימפס ודגנים עם בייקון וגבינה4ריבס, קצוץ טרי או קפואלחיי עבודת צוות עתידית בנישואים. תן כיף.לחיי עבודת צוות עתידית בנישואים. תן כיף.4(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)פטרוזיליה, קצוצהפטרוזיליה, קצוצה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמתכון מותאם מעט בובי פליימתכון מותאם מעט בובי פליי4ריבס, קצוץ טרי או קפואהדפס מתכון זההדפס מתכון זה4ריבס, קצוץ טרי או קפואאלוהים ישמור. זאת ארוחה.אלוהים ישמור. זאת ארוחה.4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר חדה, גרוסהגבינת צ'דר חדה, גרוסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועים ללא זנבותשרימפס, קלופים וטבועים ללא זנבות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרגרי אבן קרקע (הידוע גם בשם פולנטה)גרגרי אבן קרקע (הידוע גם בשם פולנטה)3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב4ריבס, קצוץ טרי או קפואבעל עתידי יקרבעל עתידי יקר4ריבס, קצוץ טרי או קפואאהבהאהבה4ריבס, קצוץ טרי או קפואעכשיו…עכשיו…

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.