קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

שרימפס וסלט שעועית לבנה עם רוטב האריסה

שרימפס וסלט שעועית לבנה עם רוטב האריסה
שרימפס וסלט שעועית לבנה עם רוטב האריסה עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 40 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 538 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם ארוגולה, שמן זית, עלי פטרוזיליה שטוחים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 85%. נסו שרימפס וסלט שעועית לבנה עם רוטב שמנת לימון שמיר, שעועית לבנה וסלט פלפל אדום עם רוטב אגוז אורן, ו שעועית לבנה וסלט שעורה עם סלק ורוטב יוגורט (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים ארוגולה, שעועית, סלרי, פטרוזיליה, שרימפס בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולהארוגולה
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
שרימפסשרימפס
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים את שאר החומרים בקערה קטנה ומגישים בצד כדי להוסיף לסלט.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
* מצא את הריסה, משחת צ ' ילה ותבלינים צפון אפריקאית, במעבר המזון הבינלאומי.
מרכיבים שתצטרך
הדבק תבליניםהדבק תבלינים
HarissaHarissa
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.