קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

שרימפס זעפרן עם זרעי שומר

שרימפס זעפרן עם זרעי שומר
זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לכם שיני שום, זרעי שומר, פטרוזיליה שטוחה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: שרימפס עלומה זעפרן עם שומר מגולח ויניגרט הדרים, אורזו קלוי עם זעפרן ושומר, ו גזר קלוי עם זרעי שומר.

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים במחבת nonstick גדול; להביא לרתיחה. מבשלים 5 דקות; מוסיפים שרימפס. מכסים ומבשלים 2 דקות או עד שרימפס נעשים, ערבוב מדי פעם. תערובת כפית לתוך קערה, וצינה. מערבבים פטרוזיליה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.