קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות15
מגזין

שרימפס טקילה

שרימפס טקילה
שרימפס טקילה נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 881 קלוריות, 73 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קרם, בצל ירוק, חמאה, כמה מרכיבים אחרים על היד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הטקילה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טקילה-עוגיות ליים סוכר כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. נסו שרימפס טקילה, שרימפס טקילה, ו חסילוני לימון טקילה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים חמאה במחבת כבדה של 12 אינץ ' מעל חום בינוני-גבוה עד שהקצף שוכך, ואז מטגנים שרימפס, הופכים, עד ורוד ופשוט מבושלים דרך, 3 עד 5 דקות. להפחית חום ולהוסיף טקילה, ולאחר מכן להגדיל את החום בינוני גבוה. Tilt מחבת מעל מבער גז להצית טקילה (או להצית עם משחק ארוך; השתמש בזהירות, כמו להבות עשויות לירות גבוה). מבשלים, מנענעים מחבת בעדינות פעם או פעמיים, עד שהלהבות שוככות.
מרכיבים שתצטרך
טקילהטקילה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
הסר מהחום ומערבבים בcrema.
מרכיבים שתצטרך
קרם מקסיקניקרם מקסיקני
3
מגישים מפוזרים בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.