קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות10
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שרימפס מרק תירס

שרימפס מרק תירס
מרק שרימפס תירס יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מנה אחת מכילה עד 14 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 220 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, רוזמרין, מרק עוףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ברוזמרין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצת קינוח פטל עם רוזמרין ופקאנים מסוכרים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו מרק תירס וחסילונים, שרימפס ומרק תירס, ו חסילונים אדומים מרק עם תירס (מתכונים דומים).

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס תינוק קפוא או משומר, מבושלשרימפס תינוק קפוא או משומר, מבושל4(חוֹרֶף)חמאה, קוביותחמאה, קוביות2גזר קצוץגזר קצוץ2מניות סלרימניות סלרי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפואתירס קפוא1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום לחוץשום לחוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1בצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה מגוררת פלפל ג'קגבינה מגוררת פלפל ג'ק51 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות1פלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף11 קילו קישואים,צווארי עוףצווארי עוף11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)תערובת רוטב עוףתערובת רוטב עוף

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.