קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

שרימפס מתובל שום, פלפל קבב אננס

שרימפס מתובל שום, פלפל קבב אננס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל שרימפס שום מתובל בגריל, פלפל ו קבב אננס. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 18 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 197 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת המתכון pescatarian מגישה 4 . אם יש לך חתיכות אננס במיץ, מיץ אננס שמור מאננס, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. מתכונים דומים: חריף Habanero שרימפס אננס בגריל, שרימפס שום ופלפל שחור, ו שרימפס מתובל עם אננס בגריל אורז קוקוס פילאף.

הוראות

1
בזכוכית רדודה או צלחת פלסטיק או שקית פלסטיק resealable מזון אחסון, לערבב מרכיבים המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים שרימפס, אננס, פלפל ובצל; מערבבים למעיל. כיסוי צלחת או שקית חותם; להכניס למקרר 15 עד 30 דקות, מפנה פעם או פעמיים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
אננסאננס
בצלבצל
שרימפסשרימפס
3
גז חום או גריל פחם. בזהירות מברשת שמן צמחי על מתלה גריל. על כל שיפודי מתכת 4 (12 עד 14 אינץ'), שרימפס חוט, אננס, פלפל ובצל לסירוגין, משאיר מקום קטן בין כל חתיכה. ריזרב מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
פלפלפלפל
אננסאננס
מרינדהמרינדה
בצלבצל
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודי מתכתשיפודי מתכת
גרילגריל
4
מניחים קבב על הגריל מעל חום בינוני. מכסים גריל; לבשל 5 עד 7 דקות, מפנה צחצוח פעם אחת עם מרינדה, עד שרימפס הם ורודים וירקות במכרז. תיפטר מכל המרינדה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.