קושיבינוני
מוכן ב38 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס סיני ומרק טופו

שרימפס סיני ומרק טופו
זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל סיני. אם יש לכם אפונה, שרימפס, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו מרק סיני עם טופו, נקניק סיני, טופו ומרק פטריות, ו ברוקולי טופו וסיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול או ווק על חום גבוה. מבשלים את השום וג ' ינג ' ר עד ריחני משחימים קלות. מערבבים את השרימפס, ומערבבים ומטגנים עד מבושל, ואז להסיר ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
יוצקים את ציר העוף ומביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני, להוסיף את טופו ואפונה, מתבלים עם מלח ופלפל, ואז לחזור לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
3
מערבבים את עמילן התירס עם מעט מים כדי ליצור משחה דקה. מערבבים את קורנפלור לתוך המרק וממשיכים להתבשל עד ברור מעובה, על 1 דקה. מערבבים את השרימפס בחזרה למרק ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.