קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות13
ציון בריאות14
מגזין

שרימפס ספוג וודקה עם רוטב קוקטייל בלאדי מרי

שרימפס ספוג וודקה עם רוטב קוקטייל בלאדי מרי
שרימפס ספוג וודקה עם רוטב קוקטייל בלאדי מרי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 13 מנות. מנה אחת מכילה 140 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חזרת, פלפל, רוטב חריף דומה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 28 דקות. עם כפית ציון של 28% המנה הזאת די גרועה. נסו שרימפס עלום וודקה עם רוטב קוקטייל בלאדי מרי, קוקטייל שרימפס בלאדי מרי, ו רוטב קוקטייל בלאדי מרי (מתכונים דומים).

מרכיבים

43 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת13ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם13ריבס, קצוץ טרי או קפואCourt bouillonCourt bouillon1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילהפתיתי צ'ילה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב צ'ילי, כמו היינץרוטב צ'ילי, כמו היינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזרת מוכנה, או לטעוםחזרת מוכנה, או לטעום11 קילו קישואים,טבסקו או רוטב חריף דומהטבסקו או רוטב חריף דומה24תוספת זחליםאו סרטנים ג'מבו (8 עד 12 לכל lb), קלופים, butterflied ו deveinedאו סרטנים ג'מבו (8 עד 12 לכל lb), קלופים, butterflied ו deveined1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, או לפי הטעםמלח כשר, או לפי הטעם5(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2לימוניםלימונים1(יכול להיות או להרחיק)מיץ ליים של רוז (אופציונלי)מיץ ליים של רוז (אופציונלי)13ריבס, קצוץ טרי או קפואגבעולי פטרוזיליה מספרגבעולי פטרוזיליה מספר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבסולוט פפר וודקה + עוד לסיוםאבסולוט פפר וודקה + עוד לסיום4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקוודקה אבסולוט פפרוודקה אבסולוט פפר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1בצל צהוב בינוני, קצוץכוס מים 1 + 2 וודקה בטעם לימון tbsps כגון קטל אחד או ידו של Buddah מהאנגר אחדכוס מים 1 + 2 וודקה בטעם לימון tbsps כגון קטל אחד או ידו של Buddah מהאנגר אחד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.