קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

שרימפס עלום עשב עם קוסקוס כרובית וחמאה חומה

שרימפס עלום עשב עם קוסקוס כרובית וחמאה חומה
שרימפס עלום עשב עם קוסקוס כרובית וחמאה חומה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 16 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 305 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. אם יש לכם אבקת קארי מדרס, בתוספת 2 כפות חמאה, צנון דייקון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן עם כפית ציון של 48% המנה הזאת די טובה. נסו שרימפס לחמניות עם מיונז חמאה חום עשבי תיבול, תרד וכרובית עשב קוסקוס ממולאים קישואים, ו חסילונים עלומים בחמאה עם קוסקוס ישראלי (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא סיר בינוני של מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את דייקון ומבשלים על חום גבוה רק עד מכרז, על 5 דקות; לנקז. לשטוף את הסיר ולהוסיף את החומץ, סוכר, אבקת קארי ו 1/2 כפית מלח. לקשור את זרעי כוסברה, כוכב אניס, מקל קינמון ופלפל חתיכה קטנה של גזה, להוסיף אותם לסיר ולהביא את התערובת לרתיחה, ערבוב רק עד הסוכר מומס. מכסים ולתת לתערובת תלולה במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר את נוזל כבישה לקערה חסינת חום גדולה, להוסיף את דייקון blanched ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר עד מגניב, או לקרר עד 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
4
בסיר בינוני אחר, מחממים בעדינות את שמן הזית עם הקורנית, עלי דפנה, שום וקמצוץ כל מלח ופלפל על אש נמוכה רק עד חם למגע.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את השרימפס ומבשלים על אש נמוכה מאוד, ערבוב מדי פעם, עד המשרד ולבן לאורך כל הדרך, על 9 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר בעדינות את השרימפס לצלחת. מסננים את שמן שרימפס ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
6
בינתיים, לקצץ את עלי הכרובית ואת גזע ולהשליך. באמצעות סכין משונן, לגלח על 1 אינץ ' מעל הראש של כרובית, עוזב את הגבעולים הפנימיים, הליבה וכמה פרחים פנימיים (שומר אלה לשימוש אחר).
מרכיבים שתצטרך
7
להעביר את הקישוטים כרובית למעבד מזון ודופק עד שהם דומים קוסקוס גס.
מרכיבים שתצטרך
8
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את הכרובית ומבשלים רק עד מכרז, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מסננים את הכרובית במסננת בסדר, הקשה קשה לחלץ כמה שיותר מים ככל האפשר. למחוק את הסיר ולהחזיר את הכרובית אליו.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את משמש, בזיליקום, פיסטוקים, חצי עגבניות 2 כפות של שמן שרימפס שמורות. מתבלים את הקוסקוס הכרובית עם מלח ופלפל ומתחממים על אש נמוכה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
12
מסננים את דייקון כבוש, שומר 1/4 כוס של נוזל כבישה. בסיר קטן, לבשל את החמאה על חום מתון עד להשחמה ואגוזים, על 5 דקות. את החום, להוסיף את שמור 1/4 כוס דייקון כבישה נוזלי, עירית ואת שאר עגבניות חתוכות לקוביות. מתבלים את תערובת החמאה החומה בקלילות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
13
תלוש את קוסקוס הכרובית במרכז 8 צלחות ולסדר את השרימפס על גבי. לפזר את דייקון כבוש סביב הכרובית, לטפטף את תערובת החמאה החומה סביב הצלחת ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1משמש, קצוץ דקמשמש, קצוץ דק2(חוֹרֶף)בזיליקום קצוץ דקבזיליקום קצוץ דק23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחורפלפל שחור1stickפלוס 2 כפות חמאה ללא מלחפלוס 2 כפות חמאה ללא מלח1קילוגרםראש גדול של כרובית (אודותראש גדול של כרובית (אודות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית חתוכהעירית חתוכה1סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)1(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברהזרעי כוסברה1(חוֹרֶף)אבקת קארי מדרסאבקת קארי מדרס170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צנון דייקון, קלופים וחותכים לקוביות 1/2 אינץ ' (2 כוסות)צנון דייקון, קלופים וחותכים לקוביות 1/2 אינץ ' (2 כוסות)1ראששום, חתוך לחצי אופקיתשום, חתוך לחצי אופקית4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה (רצוי ספרדית)שמן זית כתית מעולה (רצוי ספרדית)8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי2(חוֹרֶף)פיסטוקים קלויים קצוצים בצפיפותפיסטוקים קלויים קצוצים בצפיפות2smallsעגבניות שזיף-קלופים, זרעי קצוץ דקעגבניות שזיף-קלופים, זרעי קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)24 שרימפס גדול (על, הפגז ו deveined24 שרימפס גדול (על, הפגז ו deveined1קטןכוכב תרמיל אניסכוכב תרמיל אניס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק12ענפי קורנית, קשורים בחוטענפי קורנית, קשורים בחוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורז unseasonedחומץ אורז unseasoned

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.