קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

שרימפס עם אפרסק "סלסה" לשניים

שרימפס עם אפרסק
שרימפס עם אפרסק "סלסה" לשניים יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 33 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 20 . זה מושלם עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו בזיליקום, אורז חום מיידי, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: שרימפס עם סלסה אפרסק, שרימפס עם אפרסק Salsan על שמנת פולנטה, ו שרימפס אפוי קוקוס עם סלסה אפרסק אננס.

הוראות

1
לבשל אורז על פי הוראות החבילה. בינתיים, לרסס מחבת בינונית עם ספריי בישול; חום מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים בצל; מבשלים 3 דקות או עד פריך במכרז, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
הוסף הבא 3 מרכיבים; לבשל 2 עד 3 דקות או רק עד רותחים.
4
להוסיף מרכיבים שנותרו; לבשל 2 עד 3 דקות יותר או רק עד שרימפס להפוך ורוד, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
5
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.