קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

שרימפס עם ארטישוק ועגבניות לשניים

שרימפס עם ארטישוק ועגבניות לשניים
שרימפס עם ארטישוק ועגבניות לשניים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 48 קלוריות. אם יש לכם שרימפס, אורז חום מיידי, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: שרימפס עם ארטישוק ועגבניות, חסילונים עם עגבניות מיובשות וארטישוקים, ו אטריות סויה רזות עם שרימפס, עגבניות וארטישוקים.

הוראות

1
לבשל אורז על פי הוראות החבילה. בינתיים, במקום עגבניות לא מצורפות ארטישוק במחבת 10 אינץ'. מבשלים מעל חום בינוני-גבוה 3 עד 4 דקות או רק עד רותחים.
מרכיבים שתצטרך
לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
הוסף שרימפס; לבשל 2 עד 3 דקות יותר או רק עד שרימפס להפוך ורוד, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים במרכיבים הנותרים, למעט לימון.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
3
מגישים מעל אורז עם לסחוט מיץ לימון,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.