קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

שרימפס עם ג'ינג'ר ואפונה שלג

שרימפס עם ג'ינג'ר ואפונה שלג
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? שרימפס עם ג'ינג'ר ואפונה שלג יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 192 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. אם יש לך כוסברה, שמן זית, שרימפס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. . וזה טוב. נסו שרימפס זנגביל וסויה עם נבטי שעועית ואפונה שלג, סלט שרימפס שומשום ג'ינג'ר עם אפונה שלג, ו שרימפס מוקפץ עם אפונה שלג וג'ינג'ר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת גדולה מעל חום בינוני. מערבבים בצל, ומבשלים עד שהם הופכים חום זהוב, על 10 דקות. מערבבים את השום וג ' ינג ' ר, מבשלים 1 דקה, ואז יוצקים יין, ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את השרימפס ומבשלים עד שהם מתחילים להפוך לורודים, בערך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
מוסיפים אפונה שלג, ומבשלים עד שהם מתחילים לרכך, על 2 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. מערבבים בכוסברה קצוצה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אפונה לבנהאפונה לבנה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 99 דולר.
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס