קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

שרימפס תאילנדי

שרימפס תאילנדי
מתכון שרימפס פאד תאילנדי יכול לספק את הכמיהה האסייתית שלך בערך 1 שעה. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 530 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 40 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך שמן צמחי, שום, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ילדה אחת Melty שוקולד חמאת בוטנים עוגה כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו פודלים תאילנדים, פאד תאילנדי צמחוני עם Zoodles, ו ספגטי סקווש פאד תאילנדי עם עוף-Paleo (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, להשרות את האטריות במים קרים במשך 15 דקות; לנקז. מכסים אטריות במים חמים, ומשרים במשך 15 דקות; ניקוז. יש לשטוף במים קרים, לנקז, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שמן חום ב ווק או מחבת כבדה גדולה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
בצל מטגן ושום עד הבצל הוא רך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים שרימפס ומבשלים עד ורוד. מערבבים קטשופ, רוטב דגים, סוכר, מיץ לימון וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
רוטב דגיםרוטב דגים
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
5
יוצקים את הביצה המוכה, ומבשלים מבלי לבחוש עד הביצה נקבעת חלקית.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
6
הוסף אטריות מנוקזות, 1/4 פאונד שעועית נבטים, ו 1/2 כוס בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
7
מערבבים בזמן הבישול עד שהאטריות רכות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצה בצפיפותכוסברה קצוצה בצפיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים ללא מלח, קצוציםבוטנים קלויים ללא מלח, קצוצים2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1לימון, פרוסלימון, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קצוציםבוטנים קצוצים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אטריות אורזחבילת אטריות אורז121 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשרימפס טרי, קלופים ומוגדריםשרימפס טרי, קלופים ומוגדרים2(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.