קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות5
ציון בריאות80
מגזין

תבשיל בקר עם כופתאות

תבשיל בקר עם כופתאות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תבשיל בשר עם כופתאות. מנה אחת מכילה 1270 קלוריות, 91 גרם של חלבון ו57 גרם של שומן. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %65 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-184 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו מים, סלרי, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. . מתכונים דומים: תבשיל בקר עם כופתאות, בקר ב אייל תבשיל עם כופתאות, ו תבשיל בקר אנגלי וכופתאות.

הוראות

1
בקערה, לזרוק קוביות בשר בקר עם קמח למעיל.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חום 4 כפות חמאה במחבת כבדה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים קמח בשקית או קערה, ומוסיפים קוביות בשר. לזרוק מעיל עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
קוביות בשרקוביות בשר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים קוביות מצופות במחבת ומטגנים עד משחימים היטב על כל הצדדים; להסיר מחבת ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מבשלים בצל ושום באותה מחבת עד מכרז. החזירו את הבשר למחבת עם מים, פטרוזיליה, מלח, פלפל ועלה דפנה. להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים 1 שעה, ערבוב מדי פעם והוספת מים נוספים במידת הצורך. מערבבים תפוחי אדמה, גזר, סלרי ופלפל ירוק, וממשיכים לבשל עוד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
עלי דפנהעלי דפנה
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
שוםשום
פלפלפלפל
בצלבצל
מיםמים
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
הסר את עלה המפרץ, ומערבבים פטריות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
עלי דפנהעלי דפנה
7
בקערה קטנה, מערבבים יחד תערובת אפייה, 3 כפות חמאה מומסת, וחלב עד רק מעורבב. זרוק את הבצק על ידי כף לתוך תבשיל. מבשלים, חשוף, כ -10 דקות. מכסים, ומבשלים 10 דקות יותר, או עד כופתאות מבושלים דרך, אבל לא יבש.
מרכיבים שתצטרך
תערובת אפייהתערובת אפייה
חמאהחמאה
בצקבצק
חלבחלב
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקביסקוויט אפייה לערבבביסקוויט אפייה לערבב1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבשיל בשר בקוביותתבשיל בשר בקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה3(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוךגזר חתוך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל פרוסבצל פרוס0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה בשלישיתתפוחי אדמה בשלישית11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב