קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות24
ציון בריאות4
מגזין

תבשיל הודו לחם תירס

תבשיל הודו לחם תירס
תבשיל טורקיה לחם תירס המתכון יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בכ 1 שעה ו 5 דקות. מתאים ל-24 ומחירו 78 סנט למנה מנות. מנה עיקרית זו כוללת 283 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו תרנגול הודו, קרם מרוכז של מרק עוף, חלב התאדה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. 1 אדם התרשמו מתכון זה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 35%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו טורקיה, פטריות ותבשיל תירס מקסיקני, תבשיל לחם תירס, ו תבשיל לחם תירס חמוציות (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן תערובת מלית לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
1-1/4 כוסות פטריות טריות פרוסות1-1/4 כוסות פטריות טריות פרוסות
2
מוסיפים הודו וגבינת צ ' דר. בקערה גדולה שלבו מרקים וחלב. בשלושה משומן 13-ב. איקס 9-אין. אפייה מנות, שכבה כל אחד עם 1 כוס תערובת תרנגול הודו 1 כוס תערובת מרק. חזור על שכבות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מפזרים גבינה שוויצרית.
מרכיבים שתצטרך
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
4
מכסים ומקפיאים שתי תבשילים עד 3 חודשים. מכסים ואופים את הקדירה שנותרה בחום של 350 מעלות למשך 30-35 דקות או עד שהיא מבעבעת.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
בואו לעמוד 5-10 דקות לפני ההגשה.
6
כדי להשתמש בתבשילים קפואים: להפשיר כל אחד במקרר.
7
בואו לעמוד במשך 30 דקות בטמפרטורת החדר לפני האפייה.
8
אופים, ללא כיסוי, ב 350 ל 35-40 דקות או עד מבעבע.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
9
בואו לעמוד 5-10 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. הטירה סטי. מישל ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 למעלה חובב יין 100 קונה הטוב ביותר של 2018 שאטו סטי. מישל ' עמק קולומביה ריזלינג הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי וושינגטון עמק קולומביה. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג 'לאחר וינטאג'. היין מציע ניחוחות וטעמים תפוחים פריכים עם תווים מינרליים עדינים. זהו "ריזלינג היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטנים, גבינות קלות או עוף.