קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

תבשיל טאקו מקסיקני

תבשיל טאקו מקסיקני
תבשיל טאקו מקסיקני נטול גלוטן, ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 490 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לכם שבבי טאקו, בצל, רוטב עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הגבינה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח ביאנקה גבינה בגריל כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. וזה טוב. מתכונים דומים: תבשיל טאקו מקסיקני אופה-מוציא את Carbage, תבשיל לחם תירס מקסיקני-להפוך את ארוחת ערב תבשיל מקסיקני כי הוא קל לעשות, ומחמם היטב, ו סלט טאקו מקסיקני.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין פינו נואר בכרם למלסון מאייר עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
The 2014 Meyer combines fruit picked at both the beginning and end of harvest to produce a spicy, aromatic wine that combines red cherry and plum with woodsmoke, tarragon, potpourri, and crème brulee. The palate is fresh and lithe, with dark spice carried by loads of red fruit to a long, delicately balanced finish. This is a young wine that will gain in weight over the next year and age gracefully for 10+ years.