קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

תבשיל טאקו קל

תבשיל טאקו קל
מתכון תבשיל טאקו קל מוכן תוך כ 30 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 34 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 705 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, בשר טחון, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכונים דומים: תבשיל טאקו קל, תבשיל טאקו קל, ו תבשיל טאקו בורגר מהיר וקל.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.