קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

תבשיל ירקות סינטה

תבשיל ירקות סינטה
זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכונים דומים: תבשיל סינטה ופורטובלו, תבשיל סינטה מעושן עם כופתאות גרגיר הנחלים, ו סינטה וירקות מוקפץ.

הוראות

1
מחממים תנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מפזרים סטייק עם מלח ופלפל; מעיל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרסיס בישולתרסיס בישול
סטייק.סטייק.
3
הוסף סטייק למחבת; לבשל 2 דקות או עד השחמה, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים ירקות מבושלים, הבא 3 מרכיבים, 3 כפות מים, רוטב ווסטרשייר, וגרגרי בויון; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 12 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
גרגרי בוליוןגרגרי בוליון
ירקירק
מיםמים
5
שלב עמילן תירס הנותרים 1 כף מים; מערבבים קטשופ עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
קטשופקטשופ
מיםמים
6
מוסיפים תערובת קטשופ לתערובת סטייק; מביאים לרתיחה. לבשל, ערבוב כל הזמן, 1 עד 2 דקות או עד מעובה מעט.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
סטייק.סטייק.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי בויון בטעם בשרגרגרי בויון בטעם בשר21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עמילן תירסעמילן תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2(חוֹרֶף)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פטריות שלמות טריותחבילת פטריות שלמות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל קפוא מוקפץ, מופשרפלפל קפוא מוקפץ, מופשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירקות מבושלים קפואיםירקות מבושלים קפואים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רזה ללא עצמות העליון סטייק סינטה, לחתוך לחתיכות 1 אינץרזה ללא עצמות העליון סטייק סינטה, לחתוך לחתיכות 1 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Maddalena מרלו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.