קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות5
ציון בריאות51
מגזין

תבשיל סקווש אנד עוף

תבשיל סקווש אנד עוף
תבשיל סקווש אנד עוף יכול להיות בדיוק המתכון ללא חלב שחיפשתם. בבמנה עיקרית זו יש 411 קלוריות , 42 גרם חלבון ו -8 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 39% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. למתכון הזה של Taste of Home יש 1 מעריצים. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . אם יש לכם דלעת חמאה, כמון טחון, קוסקוס וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 6 שעות ו-15 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 76% . נסו תבשיל עוף עם דלעת חמאה , תבשיל קינואה עוף דלעת חורף , ותבשיל קינואה דלעת עוף ודלעת חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב-5-Qt. בישול איטי, שלבו את 10 המרכיבים הראשונים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6-7 שעות או עד שהעוף כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
3
מגישים עם קוסקוס אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם בחירה מצוינת לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. אתה יכול לנסות את Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.