קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

תבשיל עוף ואטריות אסייתי חריף

תבשיל עוף ואטריות אסייתי חריף
תבשיל עוף ואטריות אסייתי חריף עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 609 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם בוטנים, מרק עוף, רצועות חזה עוף בגריל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחמאת הבוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,חמאת בוטנים שיבולת שועל עוגיות שוקולד צ'יפס כקינוח. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. נסו תבשיל עוף ואטריות אסייתי חריף, עוף אסייתי חריף ומרק אטריות, ו עוף אסייתי חריף ומרק אטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חימום עד 35
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
תרסיס תבשיל 2 ליטר עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
3
מבשלים רוטב בוטנים, מרק, חמאת בוטנים, ירקות קפואים ואטריות מוקפצות בסיר 3 ליטר מעל חום בינוני גבוה 5 עד 7 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד חם. מערבבים עוף. כף לתוך תבשיל.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
מערבבים אטריות מיין צ ' או ובוטנים; מפזרים על תערובת עוף.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה3 כוסות חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
5
אופים חשופים כ -30 דקות או עד שהתערובת חמה.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
בואו לעמוד 5 דקות.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.