קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות98
מגזין

תבשיל פירות ים רומסקו

תבשיל פירות ים רומסקו
תבשיל פירות ים Romesco עשוי להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 1231 קלוריות, 140 גרם חלבון ו 52 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם לחם, אנשובי בפלפל, גרידת לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב העגבניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו בצל ירוק בגריל ואספרגוס עם Romesco (Calçots y Esparragos con Romesco), תבשיל פירות ים, ו תבשיל פירות ים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לרוטב romesco: טוסט פלפלים צ ' ילה בסיר קטן מעל חום בינוני, הקשה עליהם שטוח עם מרית מתכת מסתובב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
סירסיר
2
הוסף מספיק מים או מלאי כדי לכסות ומבשלים עד צ ' יילס מכרז.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מלאימלאי
מיםמים
3
מעבירים את הצ ' ילי למעבד מזון עם התזה של נוזל הבישול.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
1
מחממים את EVOO בסיר מעל בינוני לחום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
1
מוסיפים את המולים והשרימפס לתבשיל ומבשלים, מכוסים, עד שהמולים נפתחים והשרימפס מוצקים ואטומים. השליכו פגזים שלא נפתחו. בינתיים, מחממים את התנור ל 375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים רסס של EVOO במחבת nonstick מעל חום בינוני גבוה. לעטוף את בשר החזיר סביב פילה דגים, ולאחר מכן להוסיף למחבת ומבשלים עד פריך משני הצדדים, על 2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
עוטףעוטף
חםחם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מעבירים את המחבת לתנור וצולים עד שהדג מבושל דרך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
4
הסר מהתנור ותן לדגים לנוח במחבת. בינתיים, חרוך את הלחם בתנור. מחלקים את התבשיל בין קערות רדודות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
דגיםדגים
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
תנורתנור
5
מניחים חתיכת דג במרכז העליון עם כפית של גרמולטה. לשפשף את הלחם החרוך עם הצדדים לחתוך של שן שום טפטוף עם EVOO; לשרת בצד. הערות של קוק: אתה יכול לעשות רוטב romesco נוסף להקפיא אותו. השתמש בו כבסיס למרק או לציפוי כל בשר צלוי או קלוי או פירות ים. הנזיד, ללא מאכלי הים, יכול להיות מכוסה ומקורר לארוחת איפור מראש. לחמם מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
תבשילתבשיל
מאכלי יםמאכלי ים
לחםלחם
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
דגיםדגים
בשרבשר
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
6
ערמו את הפטרוזיליה, הקורנית, האנשובי, השום והלימון על קרש החיתוך וקצצו יחד בערך עד לשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
אנשוביאנשובי
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים מרקונה יבש, קלוישקדים מרקונה יבש, קלוי2גבעולים קטניםסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמים או ציר עוף, כדי לכסותמים או ציר עוף, כדי לכסות2pasilla מיובש או אדום ניו מקסיקו פלפלים צ'ילה או 1 פלפל אנצ' ו צ'ילה, נבקע וזרעpasilla מיובש או אדום ניו מקסיקו פלפלים צ'ילה או 1 פלפל אנצ' ו צ'ילה, נבקע וזרע4מרכז עבה-לחתוך חתיכות בקלה או דגים לבנים קיימא אחריםמרכז עבה-לחתוך חתיכות בקלה או דגים לבנים קיימא אחרים6ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם פריך פרוס, להגשהלחם פריך פרוס, להגשה2ציפורןשום, מגורד או עשה לתוך הדבקשום, מגורד או עשה לתוך הדבק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקEVOO, בתוספת יותר לטפטוףEVOO, בתוספת יותר לטפטוף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקEVOOEVOO6ריבס, קצוץ טרי או קפואEVOO, לטפטוףEVOO, לטפטוף1גדולעלה דפנה טריעלה דפנה טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טרייםעלי פטרוזיליה טריים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מגורדשום, מגורד1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, חצוישום, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז לבנים, קלוייםאגוזי לוז לבנים, קלויים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי1גרידת לימוןגרידת לימון24smallsמולים או צדפות, שפשףמולים או צדפות, שפשף1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1קטןצרור פטרוזיליה טרייה, קשורה במחרוזת מטבחצרור פטרוזיליה טרייה, קשורה במחרוזת מטבח1אנשובי פילה או אנשובי פלפל חריףאנשובי פילה או אנשובי פלפל חריף4פלפלים פיקילו קלויים ארוזים במים, מנוקזים היטבפלפלים פיקילו קלויים ארוזים במים, מנוקזים היטב680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה לבנים או צהובים, קצוצים או לרבעיםתפוחי אדמה לבנים או צהובים, קצוצים או לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או פירות יםציר עוף או פירות ים4פרוסותחזיר סראנוחזיר סראנו2(חוֹרֶף)התזה של חומץ שרי (אודותהתזה של חומץ שרי (אודות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מתוקה או מעושנתפפריקה מתוקה או מעושנת2ענפי טימין טריים, עלים מופשטים וקצוציםענפי טימין טריים, עלים מופשטים וקצוצים21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות גדולות או בשלות מאוד, מגורד על פומפיה תיבתעגבניות גדולות או בשלות מאוד, מגורד על פומפיה תיבת2פרוסות(3/4 ל-1 אינץ עבה) לחם לבן באיכות טובה מעופש, חתוך לקוביות(3/4 ל-1 אינץ עבה) לחם לבן באיכות טובה מעופש, חתוך לקוביות