קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

תבשיל צדפות מהיר אבל טעים

תבשיל צדפות מהיר אבל טעים
תבשיל צדפות מהיר אך טעים עשוי להיות רק ההור ד ' אובר שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? למתכון ללא גלוטן ופסקטרי זה יש 428 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 39 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. 1 אדם התרשם מתכון זה. גשו לסופר וקנו מים, התאדה חלב, צדפות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. סתיו יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 26%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: חטיף מהיר וטעים, בקר וברוקולי מהיר וקל-טעים!, ו תבשיל צדפות.

הוראות

1
מערבבים את החלב והמים המאודים יחד בסיר גדול על אש בינונית-נמוכה; מביאים לרתיחה עדינה.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים חמאה לנוזל. מתבלים במלח ופלפל שחור. מבשלים תוך כדי ערבוב מדי פעם עד שהחמאה נמסה לחלוטין, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
3
מערבבים את הצדפות לנוזל; ממשיכים לבשל ברתיחה עד ששולי הצדפות מתחילים להתכרבל, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, Muscadet

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, ריזלינג ומוסקאדט. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, בעוד שמוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. בחירת החתימה של פדרונצ ' לי שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
תווי לימון, אגס ודבש עשירים בזר מובילים לטעמים טריים של תפוח, מאייר לימון ומנגו. התערובת של שני מגרשי השרדונה מוסיפה גם איכויות קדימה של פירות וגם מורכבות עץ אלון קלוי. מודגש על ידי חומציות בהירה, היין מסיים פריך עם גימור מתמשך ארוך.