קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

תבשיל קיץ הודי: דלעת סקווש, קוקוס ונזיד עדשים

תבשיל קיץ הודי: דלעת סקווש, קוקוס ונזיד עדשים
מתכון תבשיל קיץ הודי: דלעת סקווש, קוקוס, ונזיד עדשים יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 50 דקות. מתאים ל-8 מנות. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 114 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-682 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. לכו לחנות וקנו קוקוס, אפונה, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו תבשיל קיץ הודי: דלעת סקווש, קוקוס ונזיד עדשים, קוקוס דלורית ונזיד עדשים, ו דלעת סקווש ונזיד עדשים אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף את אפונה יונה בכמה שינויים של מים.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר מרק גדול, לשלב את הסקווש, אפונה יונת סחוט, עגבניות, קוקוס, כורכום, כמון, ומספיק מלאי כדי לכסות. מביאים לרתיחה, ולאחר מכן מבשלים, מכוסה, 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את הכיסוי ומבשל עוד 10 דקות.
4
כדי למזג: במחבת קטנה, לחמם את שמן קנולה עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את זרעי החרדל וכשהם מפסיקים לצוץ, מוסיפים את פתיתי הפלפל האדום, השום והמלח. לסובב את המחבת כך התוכן לבשל באופן שווה, ולבשל עוד 10 שניות. ואז לשפוך את התוכן של המחבת לתוך המרק, יחד עם המלח. כף מצקת של מרק בחזרה למחבת (זה יהיה לרחוש, להיזהר!), ויוצקים בחזרה לתוך סיר המרק. סיים עם הדבש, מיץ לימון וכוסברה. התאם את התבלינים, כדי לטעום, וליהנות קיץ הודי קטן באמצע החורף שלך!
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,זרעי חרדל חום או שחורזרעי חרדל חום או שחור454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דלעת סקווש, קלופים, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ ' (על 2 1/2 כוסות)דלעת סקווש, קלופים, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ ' (על 2 1/2 כוסות)2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס טרי, קפוא או מיובשקוקוס טרי, קפוא או מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טחוניםעלי כוסברה טחונים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1ליים, מיץליים, מיץ2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצהוב split יונה אפונה (דור דאל)צהוב split יונה אפונה (דור דאל)1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1עגבניות רומא, חתוכות לקוביותעגבניות רומא, חתוכות לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי ירקות או מים, או מספיק כדי לכסותמלאי ירקות או מים, או מספיק כדי לכסות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
גרונר ולטלינר של ברגר הוא הקש הקיצי המובהק! מגוון ענבים לבן אוסטרי זה מייצר יין פריך וממוקד מינרלים עם רמזים של הדר, קליפת לימון, ליצ ' י, ומגע של חריפות שעשוי להזכיר לך פלפל לבן. הגוף המרענן והפריך שלה עובד נהדר ביום קיץ חם, במיוחד כאשר אתה בחוץ.