קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

תבשיל שמש שעועית לימה

תבשיל שמש שעועית לימה
תבשיל סאנשיין שעועית לימה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד ' אובר שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 11 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 177 קלוריות. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם תפוחי אדמה, תירס גרעין, עגבניות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 71%. ציון זה הוא מוצק. מתכונים דומים: תבשיל שעועית לימה לחג המולד, פטריות ותבשיל שעועית לימה, ו תבשיל עוף ולימה דרום מערבי.

הוראות

1
ב-2-קוט ללא שומן. תבנית אפייה, לשלב את כל החומרים. מכסים ואופים בחום של 350 למשך 50-60 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות גרהם בק אושר נקטר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר