קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות99
מגזין

תבשיל שעועית מקסיקנית (

תבשיל שעועית מקסיקנית (
תבשיל שעועית מקסיקנית ( נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 255 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 1g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה מושלם עבור סתיו. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם מלח ופלפל, שיני שום, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 96%. נסו תבשיל מקסיקני בקר ושעועית, תבשיל מקסיקני, ו תבשיל בשר מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את השעועית, השום, הבצל ועלי המפרץ בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
שעועיתשעועית
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
הוסף מספיק מים כדי להגיע על 1 1/2 אינץ ' מעל השעועית. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום, לכסות, ומבשלים עד השעועית הם מכרז, על 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
3
הוסף יותר מים אם השעועית סופגת יותר מדי נוזל. השעועית צריכה להיות רכה כאשר נעשה, עם שפע של נוזל שנותר. מתבלים את השעועית במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שעועיתשעועית
מיםמים
4
מצקת את השעועית ומבשלת נוזל לתוך קערות מרק ומקשטים עם קרם מקסיקני, כוסברה ובצל לבן קצוץ. לחלופין, ניתן לנקז את השעועית ולהשתמש כמילוי לטאקו רך.
מרכיבים שתצטרך
קרם מקסיקניקרם מקסיקני
בצל לבןבצל לבן
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שעועיתשעועית
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.