קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות56
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל תפוחי אדמה ונקניק

תבשיל תפוחי אדמה ונקניק
זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-20 דקות. גשו לסופר וקנו גזר, מלח ופלפל טחון, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. . עם כפית נסוארוחת בוקר עם נקניק וגבינה, Ham Hawaiian ומחווני גבינה, ו תבשיל בשר חזיר ושעועית ירוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים עצם חזיר, תפוחי אדמה, בצל, אפונה מתוקה, בשר חזיר, גזר וסלרי בסיר גדול; יוצקים מספיק מים כדי לכסות את כל החומרים.
מרכיבים שתצטרך
עצם חזירעצם חזיר
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
יוצקים קוקוס ומתבלים במלח ופלפל. מביאים מרק לרתיחה, להפחית את החום, ומבשלים עד טעמים מעורבבים, כ 4 שעות. להשליך עצם חזיר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
עצם חזירעצם חזיר
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)