קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תודה חבר ' ה עוגות סרטנים

תודה חבר ' ה עוגות סרטנים
תודה חבר ' ה עוגות סרטנים הוא חלב חינם ו pescatarian מתאבנים. מנה אחת מכילה 342 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 29 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו טפרי סרטן, פלפל טחון, מיונז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו עוגות הסרטן הישנות של אביט גריל-עוגות הסרטנים האלה ידועות בכך שאין להן מילוי, והרבה טעם, עוגות סרטנים כמו בקתת הסרטנים של ג'ו, ו Spice Guys (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.