קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

תופי חמאת בוטנים

תופי חמאת בוטנים
אם יש לכם קיצור, סוכריות תבלינים, ציפוי וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה הוא זול מתכון לחובבי האוכל הדרומי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 13%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: תנור ברביקיו תופים, אידיוט תופים עם יוגורט, ו תופי פיקניק על האש חמוצים ומתוקים.

הוראות

1
מורחים חמאת בוטנים על 12 קרקרים, בערך 1 כפית על כל אחד. עורמים שני קרקרים יחד, חמאת בוטנים בצד למעלה כדי ליצור שש ערימות. למעלה עם קרקרים רגילים שנותרו. ממיסים ציפוי ממתקים וקיצור; טובלים את כל הצדדים של ערימות קרקר.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות מרגרינה או חמאה2 כפות מרגרינה או חמאה
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
לכריכהלכריכה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
2
מניחים על ניירות אפייה מרופדים בנייר שעווה; מכניסים למקרר עד להתייצבות.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
גוון 1/4 כוס ציפוי אדום ו 1/4 כוס ציפוי ירוק. פרוסט צמרות של שלוש ערימות אדומות ושלוש ערימות ירוקות. לפרטי תוף, ציפוי ירוק צינור על ערימות אדומות; ציפוי אדום צינור על ערימות ירוקות. מקשטים בשוקולד צ ' יפס. מצננים עד להגשה. למקלות תוף, הכנס מקלות בייגלה לטיפות גומי.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
מקלות בייגלהמקלות בייגלה
מקלות עוףמקלות עוף
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
3 כוסות ציפוי וניל3 כוסות ציפוי וניל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לטבילה. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. נקטר גרהם בק בליס עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
גרהם בק אושר צוף
גרהם בק אושר צוף
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-סק הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים יותר שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר