קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות20
מגזין

תות מנגו שייק עבור 2

תות מנגו שייק עבור 2
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים ארוחת בוקר, אז לתת תות מנגו תות המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זה מושלם עבור יום האם. אם יש לכם תותים, יוגורט וניל, מנגו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 64%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: שייק מנגו תות, שייק מנגו תות, ו שייק מנגו תות.

הוראות

1
בבלנדר, שלבו את כל החומרים; מכסים ומעבדים 20-30 שניות או עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים במידת הצורך.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
יוצקים לכוסות צוננות; מגישים מיד.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, ריזלינג ורוז פרום נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות פופי מונטריי פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
פופי מונטריי פינו נואר
פופי מונטריי פינו נואר
האביב המתון והקיץ הקריר יותר במחוז מונטריי נותנים סיכוי לענבי פינו נואר להשיג את הבגרות האופטימלית עם איזון נהדר של חומציות וטעם, ועם צבע עמוק האופייני לארויו סקו פינו נואר. הפרי האדום מתבהר על פני החיך, להרים פטל ותבלינים הם איזון על ידי ניחוחות אלון קלוי צרפתי. רך ומשיי באמצע, קרשנדו היין הזה בגימור משאיר זיכרון תוסס ועסיסי בפה, עם חומציות נכונה ותחושת פה נעימה.