קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות82
מגזין

תיבול הטאקו של סו וג'ים

תיבול הטאקו של סו וג'ים
המתכון סו & תיבול טאקו של ג'ים יכול לספק את הכמיהה המקסיקנית שלך סביב 45 דקות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 84 גרם חלבון, 95 גרם שומן, ובסך הכל 1318 קלוריות. אתה מקבל מרינדה שמגישה 1. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30 וקטוגני דיאטה. גשו לסופר וקנו מים, אבקת צ'ילי, כמון טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח מדהים מדהים ציון של 87%. סלט טאקו של סו, תיבול טאקו, ו טאקו תיבול אני דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגן אנילו 006 פינו נואר. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -17 דולר.
בודגה אנילו 006 פינו נואר
בודגה אנילו 006 פינו נואר
צבע אודם חיוור אטרקטיבי. עם ניחוחות יפים של פירות אדומים כגון חמוציות ותות שדה, יחד עם כמה רמזים של ורדים ומינרלים ארציים. טאנינים עגולים ומינרליות משופרת, עם מבנה וגימור יפהפיים.